Pracodawca ułatwi gwiazdkowy gest dobrej woli

Pracodawcy coraz częściej wspierają swoich pracowników w świątecznych akcjach charytatywnych.

Publikacja: 26.11.2014 10:47

W przygotowanie „Szlachetnych paczek” włączył się w minione święta cały zarząd PZU

W przygotowanie „Szlachetnych paczek” włączył się w minione święta cały zarząd PZU

Foto: materiały prasowe

Około dwóch tysięcy firm może wziąć udział w tegorocznej świątecznej akcji „Szlachetna paczka", którą po raz 14. organizuje przed Bożym Narodzeniem krakowskie Stowarzyszenie Wiosna. – Firmy, które cenią sobie zaangażowanie pracowników i inwestycję w ich rozwój, wybierają takie modele jak wolontariat pracowniczy, natomiast te, którym bardziej zależy na dotarciu do klientów i wspólnej promocji ze „Szlachetną paczką", decydują się np. na co-branding – wyjaśnia Linda Jurczak, p.o. dyrektora ds. budowania relacji partnerskich w stowarzyszeniu.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku