Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2014 10:47 Publikacja: 26.11.2014 10:47
W przygotowanie „Szlachetnych paczek” włączył się w minione święta cały zarząd PZU
Foto: materiały prasowe
Około dwóch tysięcy firm może wziąć udział w tegorocznej świątecznej akcji „Szlachetna paczka", którą po raz 14. organizuje przed Bożym Narodzeniem krakowskie Stowarzyszenie Wiosna. – Firmy, które cenią sobie zaangażowanie pracowników i inwestycję w ich rozwój, wybierają takie modele jak wolontariat pracowniczy, natomiast te, którym bardziej zależy na dotarciu do klientów i wspólnej promocji ze „Szlachetną paczką", decydują się np. na co-branding – wyjaśnia Linda Jurczak, p.o. dyrektora ds. budowania relacji partnerskich w stowarzyszeniu.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas