Reklama

Polskie firmy widzą, że CSR przynosi zyski

Już 77 proc. dużych i średnich firm w Polsce uważa, że społecznie odpowiedzialna działalność poprawia wyniki finansowe.

Publikacja: 26.11.2014 10:59

Tylko 46 proc. badanych przedsiębiorstw (wśród firm ze 100 proc. polskiego kapitału jedynie 37 proc.

Tylko 46 proc. badanych przedsiębiorstw (wśród firm ze 100 proc. polskiego kapitału jedynie 37 proc.) wskazało, że prowadzi działania z zakresu CSR.

Foto: Bloomberg

Jeszcze więcej przedsiębiorstw zdaje sobie dzisiaj sprawę ze znaczenia CSR we współczesnym biznesie. W badaniu, które firma audytorsko-doradcza KPMG przeprowadziła we wrześniu br. wśród 101 przedstawicieli dużych i średnich firm w Polsce, aż 96 proc. z nich stwierdziło, że powinnością biznesu jest odpowiadanie na wyzwania społeczne i ekologiczne.

Niemal tyle samo docenia konkretne korzyści wynikające z działań wynikających ze społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednak Jerzy Kalinowski, partner w KPMG, przedstawiając wyniki badania podkreślał, że te opinie znacząco rozmijają się z faktyczną aktywnością firm – nawet tą deklarowaną.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama