Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.07.2021 13:45 Publikacja: 19.07.2021 13:45
Foto: Bloomberg
Polskie marki trafiły do rankingu, ale są tylko tłem dla europejskiej czołówki. Zgodnie z zestawieniem wartość marki Biedronka to 1,7 mld euro, choć w ciągu roku spadła o 2,5 proc. Firma znajduje się na 272. pozycji, po awansie w rok o 13. Inni polscy reprezentanci stracili na wartości mocniej. PKO BP straciło aż 25,2 proc. Marka z wyceną 1,5 mld euro spadła aż o 54 pozycji na 304. Po awansie o 25 miejsc na 359. pozycji znalazło się PZU wyceniane na 1,2 mld euro, czyli 4,5 proc. mniej niż rok temu. Z kolei marka PKN Orlen warta jest 1,15 mld euro, 12,7 proc. mniej niż w poprzedniej edycji, co pozwoliło jej na zajęcie 375. pozycji, tej samej co rok temu. Polskim debiutantem w zestawieniu jest Asseco, wyceniane na 900 mln euro, czyli 12,1 proc. więcej.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Snapchat, Dualingo, Roblox, Tidal, Amazon, Zoom czy Fortnite - to tylko część aplikacji, których niedziałanie uż...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Listopadowe wieczory stają się coraz dłuższe, a w powietrzu unosi się specyficzna ekscytacja, która zwiastuje na...
Spotkanie Donalda Trumpa i Wołodymyra Żeleńskiego nie przyniosło przełomu. Stany Zjednoczone apelują o wycofanie...
Miniony tydzień przyniósł liczne zmiany we władzach spółek z grupy Polsatu. Stanowiska tracił założyciel i jego...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas