Reklama

Samoobsługowe telekomy

Przy okazji odświeżania marki w ciągu kilkunastu miesięcy zmieni się część salonów Orange Polska.

Publikacja: 27.04.2015 22:36

Przy okazji odświeżania marki w ciągu kilkunastu miesięcy zmieni się część salonów Orange Polska.

Przy okazji odświeżania marki w ciągu kilkunastu miesięcy zmieni się część salonów Orange Polska.

Foto: Bloomberg

Liczba salonów firm telekomunikacyjnych w ostatnich kilku latach szybko się kurczy. Szukają one oszczędności, wykorzystując jednocześnie fakt, że internet jest coraz popularniejszym narzędziem zakupowym.

– W przyszłym roku będziemy dalej optymalizować liczbę salonów, ale też stopniowo przekształcać je w e-salony, gdzie klienci za pomocą różnych aplikacji będą mogli sami korzystać z systemu samoobsługowego – mówił „Rzeczpospolitej" w grudniu Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. Najwyraźniej wiedział już, co znajdzie się w kilkuletniej strategii globalnej grupy Orange.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama