Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 18.05.2015 22:00 Publikacja: 18.05.2015 22:00
Choć ponad trzy lata temu operator jako pierwszy w kraju wprowadził technologię LTE, to nie jest kojarzony z nowoczesnością.
Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz
W grupie Cyfrowego Polsatu będą jeszcze długo funkcjonować dwa brandy: Plusa i satelitarnej platformy – wynika ze słów Jarosława Drabarka, od lutego odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing grupy. – Plus i Cyfrowy Polsat to dwie silne, różne marki, dla dwóch różnych usług – ocenił menedżer.
W poniedziałek grupa Zygmunta Solorza-Żaka oficjalnie poinformowała o starcie wielowątkowej kampanii mającej poprawić wizerunek operatora sieci komórkowej Plus. Nie ujawniła wysokości nakładów na to ani ram czasowych, w jakich chce zrealizować cele. Koszty marketingowe grupy mają być porównywalne jak w 2014 r.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas