Plus rusza z kampanią wizerunkową

Choć ponad trzy lata temu operator jako pierwszy w kraju wprowadził technologię LTE, to nie jest kojarzony z nowoczesnością. Chce to zmienić.

Publikacja: 18.05.2015 22:00

Choć ponad trzy lata temu operator jako pierwszy w kraju wprowadził technologię LTE, to nie jest koj

Choć ponad trzy lata temu operator jako pierwszy w kraju wprowadził technologię LTE, to nie jest kojarzony z nowoczesnością.

Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz

W grupie Cyfrowego Polsatu będą jeszcze długo funkcjonować dwa brandy: Plusa i satelitarnej platformy – wynika ze słów Jarosława Drabarka, od lutego odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing grupy. – Plus i Cyfrowy Polsat to dwie silne, różne marki, dla dwóch różnych usług – ocenił menedżer.

W poniedziałek grupa Zygmunta Solorza-Żaka oficjalnie poinformowała o starcie wielowątkowej kampanii mającej poprawić wizerunek operatora sieci komórkowej Plus. Nie ujawniła wysokości nakładów na to ani ram czasowych, w jakich chce zrealizować cele. Koszty marketingowe grupy mają być porównywalne jak w 2014 r.

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa