Reklama
Rozwiń
Reklama

Zaproszenie do Net-a-Porter/Yoox

Producenci dóbr luksusowych pośpiesznie starają się odrobić opóźnienie w sprzedaży swoich towarów przez internet. Także łącząc siły.

Publikacja: 08.06.2015 13:14

Zaproszenie do Net-a-Porter/Yoox

Foto: 123rf.com

Przez lata producenci towarów luksusowych gardzili internetowym segmentem uważając iż buty czy torby po kilka tysięcy euro można sprzedawać tylko w butikach w najlepszych lokalizacjach. Jednak rynek takie podejście boleśnie zweryfikował – sprzedaż się zatrzymała, a gdy wydatki ograniczyli konsumenci w Chinach branża stanęła u progu następnego kryzysu.

Dlatego pośpiesznie przeprasza się z internetem przez który kupują konsumenci młodsi. Może mniej zamożni i nie mogący pozwolić sobie na takie wydatki zbyt często, ale lepsze to niż nic. Dlatego producenci inwestują w e-handel czego przykładem jest choćby kontrolująca m.in. markę Cartier grupa Richemont która po przejęciu kontroli nad liderem e-luksusowego sprzedawcy Net-a-Porter połączyła go ze sklepem Yoox – ich łączna sprzedaż to 1,3 mld euro.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama