Aktualizacja: 07.07.2015 22:00 Publikacja: 07.07.2015 22:00
W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł.
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak
Wprawdzie nadal największe udziały w polskim rynku mają kawy rozpuszczalne i mielone, ale ostatnio w najszybszym tempie rośnie sprzedaż kaw w kapsułkach. W 2014 r. skoczyła o 21 proc., do 74,3 mln zł – podaje firma badawcza Euromonitor International.
W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł. Euromonitor zakłada natomiast, że łączna sprzedaż kawy zmaleje o prawie 1 proc., do 5,35 mld zł.
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas