Reklama
Rozwiń
Reklama

Kapsułki i ziarna mieszają w kawie

Nie słabnie dobra passa małej czarnej z ekspresu. Chce to wykorzystać Nespresso, otwierając u nas piąty butik.

Publikacja: 07.07.2015 22:00

W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł.

W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł.

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Wprawdzie nadal największe udziały w polskim rynku mają kawy rozpuszczalne i mielone, ale ostatnio w najszybszym tempie rośnie sprzedaż kaw w kapsułkach. W 2014 r. skoczyła o 21 proc., do 74,3 mln zł – podaje firma badawcza Euromonitor International.

W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł. Euromonitor zakłada natomiast, że łączna sprzedaż kawy zmaleje o prawie 1 proc., do 5,35 mld zł.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Brytyjczycy sprzedają światłowody w Polsce. Orange i APG przejmą Nexerę
Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama