Kapsułki i ziarna mieszają w kawie

Nie słabnie dobra passa małej czarnej z ekspresu. Chce to wykorzystać Nespresso, otwierając u nas piąty butik.

Publikacja: 07.07.2015 22:00

W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł.

W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł.

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Wprawdzie nadal największe udziały w polskim rynku mają kawy rozpuszczalne i mielone, ale ostatnio w najszybszym tempie rośnie sprzedaż kaw w kapsułkach. W 2014 r. skoczyła o 21 proc., do 74,3 mln zł – podaje firma badawcza Euromonitor International.

W tym roku wydatki na porcjowaną kawę do ekspresów zwiększą się do 85,3 mln zł. Euromonitor zakłada natomiast, że łączna sprzedaż kawy zmaleje o prawie 1 proc., do 5,35 mld zł.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?