Kania zwiększa dystrybucję

Zakłady Mięsne Henryk Kania rozpoczęły dostawy do krajowego dystrybutora artykułów spożywczych. Mają szansę dotrzeć z wędlinami i mięsem do ponad 15 tys. małych sklepów.

Publikacja: 08.07.2015 13:00

Kania zwiększa dystrybucję

Foto: materiały prasowe

- Sieć dystrybucji wyrobów pod markami Henryk Kania oraz Maestro stale się poszerza. Z naszymi produktami, wyróżniającymi się na rynku jakością, naturalnością i dbałością o smak, docieramy do coraz szerszego grona konsumentów. W najbliższym czasie zamierzamy zawrzeć kolejne istotne umowy dystrybucyjne – komentuje Dominika Rąba z zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

Producent wędlin i mięsa nie ujawnia nazwy dystrybutora, z którym podpisał umowę (powołuje się na ustalenia z partnerem). Podaje jedynie, że jest to krajowy dystrybutor żywności, dotychczas głównie nabiału, a także produktów suchych (np. mąki, cukry, makarony). Podmiot ten obsługuje największą liczbę sklepów spożywczych w Polsce. Dzięki swoim 34 centrom dystrybucyjnym dostarcza towary pięć razy w tygodniu do 15,2 tys. sklepów mniejszych formatów.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?