Aktualizacja: 28.09.2015 22:00 Publikacja: 28.09.2015 22:00
Podczas Dnia Przedsiębiorcy wręczono statuetki – Marki Polskiej Gospodarki
Foto: Rzeczpospolita, Borys Skrzyński Borys Skrzyński
W wydarzeniu na Stadionie Narodowym w Warszawie uczestniczyli także kierownicy Wydziałów Promocji, Handlu i Inwestycji, eksperci zaangażowani w promocję Polski oraz przedstawiciele instytucji i administracji. Głównym tematem było wpieranie działalności firm oraz ich międzynarodowej ekspansji.
W czasie dyskusji panelowych rozmawiano o efektach promocji polskiej gospodarki i przykładach stosowania dobrych praktyk. Uczestnicy paneli komentowali m.in. wysokość wydatków na promocje i organizację branżowych programów promocyjnych. Omawiano branże wymagające proeksportowego wsparcia i możliwości zwiększenia rozpoznawalności polskiej marki.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas