Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.11.2015 10:30 Publikacja: 26.11.2015 10:30
Foto: Bloomberg
Metoda została już zaakceptowana przez niemieckich regulatorów. Tyle, że można ją zastosować jedynie w dużych silnikach. Koncern nadal pracuje nad rozwiązaniem dla silników 1,2-litrowych. Koszt całej operacji jest szacowany przez profesora Ferdinanda Dudenhoeffera, niemieckiego eksperta motoryzacyjnego z Uniwersytetu Duisburg-Essen, na pół miliarda euro, czyli znacznie mniej, niż koncern odpisał wcześniej na te wydatki (6,7 mld euro).
- Wbrew wielu ekspertom Volkswagen pozbierał się finansowo po tej aferze znacznie szybciej, niż tego powszechnie oczekiwano - uważa profesor.
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Warszawa odnotowała rekordową liczbę odwiedzających. W ubiegłym roku stolicę Polski gościło niemal 21 milionów o...
Kurs akcji koncernu Nvidia przebił poziom ze styczniowego szczytu. Papiery tej spółki stały się rekordowo drogie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas