Projekt efirma.poczta-polska.pl to efekt współpracy ze spółką home.pl, największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowa platforma Poczty Polskiej to między innymi sprzedaż domen i możliwość tworzenia własnych stron internetowych. W ofercie znalazł się także Office 365. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu.
Poczta Polska oferuje także firmową pocztę e-mail. Do wyboru są opcja Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek). Przedsiębiorca sam decyduje co zostanie wpisane przed i po znaku @. W jednym miejscu znajdzie dostęp do poczty, zadań, kalendarza i listy adresów. W pakiecie oferowane jest dodatkowe 10 GB na przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze.
Dla klientów szukających rozwiązań niewymagających znajomości aspektów technicznych dostępne są linie oferujące gotowe rozwiązania dedykowane kreatorów witryn www. Dzięki nim w kilku prostych krokach można stworzyć samodzielnie własną stronę internetową z aplikacjami niezbędnymi dla rodzaju wykonywanej działalności.
Przedsiębiorcy będą mogli także skorzystać bezpłatnie z usług biura obsługi klienta oraz pomocy on-line w postaci bazy wiedzy.
– Nasza nowa usługa to następny krok w budowaniu pozycji Poczty Polskiej na rynku eCommerce na którym jesteśmy liderem w obsłudze logistycznej przesyłek. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne by zdobywać rynek i skutecznie konkurować. Dlatego Poczta Polska już oferuje pełne portfolio usług dla eCommerce: poprzez zaproponowanie klientom całego łańcucha wartości - od nadania paczki, doręczenie, obsługę zwrotów, ubezpieczenie, usługi mobilne i możliwość zakupu usług internetowych poprzez efirma.poczta-polska.pl – mówi Rafał Pietrwalski, p.o. dyrektora eCommerce w Poczcie Polskiej.