Reklama

Poczta Polska otwiera się na firmy

Poczta Polska uruchomiła specjalną platformę sprzedażową, na której są domeny i oprogramowanie.

Publikacja: 23.02.2016 11:27

Projekt efirma.poczta-polska.pl to efekt współpracy ze spółką home.pl, największym dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowa platforma Poczty Polskiej to między innymi sprzedaż domen i możliwość tworzenia własnych stron internetowych. W ofercie znalazł się także Office 365. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu.

Poczta Polska oferuje także firmową pocztę e-mail. Do wyboru są opcja Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek). Przedsiębiorca sam decyduje co zostanie wpisane przed i po znaku @. W jednym miejscu znajdzie dostęp do poczty, zadań, kalendarza i listy adresów. W pakiecie oferowane jest dodatkowe 10 GB na przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze.

Dla klientów szukających rozwiązań niewymagających znajomości aspektów technicznych dostępne są linie oferujące gotowe rozwiązania dedykowane kreatorów witryn www. Dzięki nim w kilku prostych krokach można stworzyć samodzielnie własną stronę internetową z aplikacjami niezbędnymi dla rodzaju wykonywanej działalności.

Przedsiębiorcy będą mogli także skorzystać bezpłatnie z usług biura obsługi klienta oraz pomocy on-line w postaci bazy wiedzy.

– Nasza nowa usługa to następny krok w budowaniu pozycji Poczty Polskiej na rynku eCommerce na którym jesteśmy liderem w obsłudze logistycznej przesyłek. Zaproponowanie klientom czegoś więcej niż prosta dostawa z punktu A do punktu B jest dziś niezbędne by zdobywać rynek i skutecznie konkurować. Dlatego Poczta Polska już oferuje pełne portfolio usług dla eCommerce: poprzez zaproponowanie klientom całego łańcucha wartości - od nadania paczki, doręczenie, obsługę zwrotów, ubezpieczenie, usługi mobilne i możliwość zakupu usług internetowych poprzez efirma.poczta-polska.pl – mówi Rafał Pietrwalski, p.o. dyrektora eCommerce w Poczcie Polskiej.

Reklama
Reklama

– W 2016 roku posiadanie strony internetowej oraz profesjonalnej poczty w firmowej domenie jest niezbędnym elementem funkcjonowania współczesnego przedsiębiorcy. W zdecydowanej większości, klienci w pierwszej kolejności, szukają informacji o produkcie, usłudze i firmie właśnie w sieci - mówi Dariusz Kowalski, lider zespołu produktowego home.pl.

Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Biznes
Biznes o cyrkularności – co mówią liderzy zmian
Biznes
UE przedłuży życie samochodów spalinowych
Biznes
Elon Musk jest jeszcze bogatszy. Jako pierwszy przekroczył rekordową granicę
Biznes
NATO dwóch prędkości, pożyczka dla Ukrainy i chińskie surowce dla Europy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama