Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 21.03.2016 21:00 Publikacja: 21.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Marriott postanowił dopłacić i przejąć konkurencyjną sieć Starwood Hotels & Resorts za 13,6 mld dol. W ten sposób pokonał anonimowe chińskie konsorcjum reprezentowane przez ubezpieczyciela Anbang, które w ubiegłym tygodniu zaoferowało za Starwooda 13 mld dol. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie grupa hotelowa, licząca 5,5 tys. hoteli działających pod 30 markami. Efektem transakcji będzie także zwiększenie wartości hotelowego biznesu poprzez efekt skali – połączenie dystrybucji, systemów rezerwacyjnych, marketingu. Nowa sieć zaoferuje klientom większy wybór marek, zwiększy także długoterminową wartość dla akcjonariuszy.
Choć Donald Trump postulował, by kraje NATO wydawały aż 5 proc. swojego PKB na obronność, to mimo buńczucznych z...
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas