Libet rozbuduje sieć sprzedaży

Największy w kraju producent kostki brukowej chce na koniec tego roku mieć 90-100 autoryzowanych punktów sprzedaży. Będzie też rozwijał produkcję.

Publikacja: 23.03.2016 12:53

Zarząd Libetu, po konsultacjach z radą nadzorczą, podjął decyzję o rekomendowaniu walnemu zgromadzaniu przeznaczenia części ubiegłorocznego zysku do podziału pomiędzy akcjonariuszy. Z 7,1 mln zł czystego zarobku na dywidendę ma pójść 3 mln zł. To da 0,06 zł na akcję.

W przyszłym miesiącu Libet chce sfinalizować transakcję dotyczącą objęcia 50 proc. udziałów w zakładzie należącym do niemieckiej firmy Gerwing, zlokalizowanym w Dreźnie. Dzięki temu giełdowa spółka będzie mieć wyłączność na dystrybucję do Polski, Czech i na Słowację wysokiej jakości płyt betonowych produkowanych w tej fabryce. Dzięki temu chce uzupełnić ofertę, na którą dziś składa się głównie kostka brukowa. Sprzedaż płyt betonowych ma też charakteryzować się wysoką zyskownością.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca