Reklama
Rozwiń
Reklama

Modecom chce być sponsorem Ligi Europy

Podwarszawska spółka stawia na ekspansję za granicą. Ma jej w tym pomóc marketing sportowy. Budżet na promocję marki wkrótce sięgnie 20 mln dol.

Publikacja: 30.03.2016 22:00

Modecom chce być sponsorem Ligi Europy

Foto: MODECOM

Największy rodzimy producent elektroniki (w tym akcesoriów komputerowych) ma ambitne plany rozwoju. – Koncentrujemy się głównie na obszarze Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, ale granice geograficzne nie stanowią dla nas przeszkody. Systematycznie rozwijamy sieć sprzedaży na całym świecie. W połowie marca podpisaliśmy umowę na wyłączność z jednym z największych dystrybutorów sprzętu IT w Chile. W najbliższym czasie szczególny nacisk będziemy kłaść na rynek obu Ameryk, wykorzystując dobrze znaną nam strategię marketingu sportowego – mówi nam Jakub Łozowski, prezes Modecomu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama