Modecom chce być sponsorem Ligi Europy

Podwarszawska spółka stawia na ekspansję za granicą. Ma jej w tym pomóc marketing sportowy. Budżet na promocję marki wkrótce sięgnie 20 mln dol.

Publikacja: 30.03.2016 22:00

Modecom chce być sponsorem Ligi Europy

Foto: MODECOM

Największy rodzimy producent elektroniki (w tym akcesoriów komputerowych) ma ambitne plany rozwoju. – Koncentrujemy się głównie na obszarze Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, ale granice geograficzne nie stanowią dla nas przeszkody. Systematycznie rozwijamy sieć sprzedaży na całym świecie. W połowie marca podpisaliśmy umowę na wyłączność z jednym z największych dystrybutorów sprzętu IT w Chile. W najbliższym czasie szczególny nacisk będziemy kłaść na rynek obu Ameryk, wykorzystując dobrze znaną nam strategię marketingu sportowego – mówi nam Jakub Łozowski, prezes Modecomu.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni