Fundacja Startup Poland rozpoczęła rekrutację na spotkania, które odbędą się podczas kongresu. Idea stojąca za nimi jest prosta. Kluczem do sukcesu ma być odpowiednie dopasowanie rozmówców tak, by młodzi przedsiębiorcy mogli z nich zyskać jak najwięcej.
Pierwszym etapem rekrutacji do programu Startup Connector na Impact'16 CEE jest zarejestrowanie się za pomocą formularza.
Kolejny etap to weryfikacja rozwiązań startupów, co ma pozwolić na jak najlepsze dopasowanie ich do obszaru zainteresowań przedstawiciela danej korporacji.
- Chcemy, aby dyrektor marketingu spotkał się ze startupem, który oferuje rozwiązania marketingowe, a osoba zajmująca się logistyką ze startupem, który usprawni pracę jego działu. Każdy uczestnik powinien mieć poczucie dobrze spożytkowanych dwudziestu minut. Liczymy na to, że te spotkania będą pierwszym krokiem ku realnym wdrożeniom – tłumaczy Eliza Kruczkowska, prezes Startup Poland.
- Dla wielu startupów dotarcie z informacją o swoim produkcie do odpowiednich osób w dużych firmach to spore wyzwanie. Jednocześnie także w korporacjach coraz częściej pojawia się potrzeba poszukiwania innowacji. Postanowiliśmy udrożnić kanały komunikacji pomiędzy startupami a dużym biznesem, prowadząc obustronne rekrutacje do spotkań. Odpowiednio dobrani uczestnicy mają szansę nie tylko poznać swoje potrzeby i możliwości współpracy, ale też – w oparciu o istniejące rozwiązania – wspólnie wypracować nowe – dodaje