Reklama

DPD Polska: nowe trendy to omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy

Omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy – to zdaniem ekspertów DPD Polska najważniejsze trendy na rynku sprzedaży elektronicznej w Polsce.

Aktualizacja: 08.06.2016 17:07 Publikacja: 08.06.2016 15:45

DPD Polska: nowe trendy to omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy

Foto: 123rf.com

Eksperci spodziewają się, że kanał e-commerce powinien osiągnąć na koniec 2016 r. rekordową wartość 36 mld zł. – To oznacza 15-proc. wzrost w stosunku do roku 2015. Biorąc pod uwagę wysoki popyt wewnętrzny i wynikające z niego dobre nastroje właścicieli e-sklepów, zakładamy, że te prognozy są realne – komentuje Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.

E-rynek ten nakręci branżę kurierską. PwC prognozuje, że w latach 2016-2018 przychody firm tego sektora w Polsce będą rosły średnio o 12 proc. rocznie, a wartość rynku osiągnie 6,4 mld zł w 2018 r. To oznacza, że w ciągu trzech lat przybędzie blisko 130 mln paczek.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama