Aktualizacja: 08.06.2016 17:07 Publikacja: 08.06.2016 15:45
Foto: 123rf.com
Eksperci spodziewają się, że kanał e-commerce powinien osiągnąć na koniec 2016 r. rekordową wartość 36 mld zł. – To oznacza 15-proc. wzrost w stosunku do roku 2015. Biorąc pod uwagę wysoki popyt wewnętrzny i wynikające z niego dobre nastroje właścicieli e-sklepów, zakładamy, że te prognozy są realne – komentuje Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.
E-rynek ten nakręci branżę kurierską. PwC prognozuje, że w latach 2016-2018 przychody firm tego sektora w Polsce będą rosły średnio o 12 proc. rocznie, a wartość rynku osiągnie 6,4 mld zł w 2018 r. To oznacza, że w ciągu trzech lat przybędzie blisko 130 mln paczek.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas