DPD Polska: nowe trendy to omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy

Omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy – to zdaniem ekspertów DPD Polska najważniejsze trendy na rynku sprzedaży elektronicznej w Polsce.

Aktualizacja: 08.06.2016 17:07 Publikacja: 08.06.2016 15:45

DPD Polska: nowe trendy to omnichannel, m-commerce oraz elastyczność terminu i miejsca dostawy

Foto: 123rf.com

Eksperci spodziewają się, że kanał e-commerce powinien osiągnąć na koniec 2016 r. rekordową wartość 36 mld zł. – To oznacza 15-proc. wzrost w stosunku do roku 2015. Biorąc pod uwagę wysoki popyt wewnętrzny i wynikające z niego dobre nastroje właścicieli e-sklepów, zakładamy, że te prognozy są realne – komentuje Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.

E-rynek ten nakręci branżę kurierską. PwC prognozuje, że w latach 2016-2018 przychody firm tego sektora w Polsce będą rosły średnio o 12 proc. rocznie, a wartość rynku osiągnie 6,4 mld zł w 2018 r. To oznacza, że w ciągu trzech lat przybędzie blisko 130 mln paczek.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa