Aktualizacja: 22.11.2016 17:13 Publikacja: 22.11.2016 17:03
9 zdjęć
ZobaczFerrari 250 GTO to bardzo ceniony model wśród kolekcjonerów czterech kółek. Dwa lata temu wylicytowano jeden z niewielu istniejących egzemplarzy za kwotę 38 mln dolarów. Od tamtej pory ten egzemplarz zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najdroższych samochodów na świecie. Drugie miejsce w rankingu również zajmuje Ferrari – 335 Sport Scaglietti, które kilka miesięcy temu znalazło nabywcę za 36,2 mln dolarów.
Kilka dni temu pojawił się na horyzoncie nowy pretendent do tytułu. Ponownie jest to Ferrari 250 GTO, ale tym razem zupełnie inny egzemplarz. Prezentowany na zdjęciach model wyprodukowano w 1962 roku. Jest to szczególna data, ponieważ jest to drugi egzemplarz w historii, który wyjechał z włoskiej fabryki.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Jest wtorek, 10 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia kluczowe wydarzenia gospodarcze.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Od stycznia do października 2024 roku kupiono w Polsce 11 051 egzemplarzy hybrydowej Toyoty C-HR. Nowy model stał się zdecydowanym liderem segmentu, a klienci chętnie decydują się na auta w wyższych wersjach wyposażenia.
O wsparcie z programu Mój elektryk 2.0 będą mogły ubiegać się wyłącznie osoby fizyczne oraz osoby fizyczne wykonujące jednoosobową działalność gospodarczą. Zdaniem Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców jest to rozwiązanie dyskryminujące, np. spółki z o.o.
Spowolnienie gospodarcze w Europie doprowadziło do zastoju w transporcie drogowym. Sprzedaż samochodów ciężarowych gwałtownie spada.
Po raz pierwszy w niemal stuletniej historii współpracy Watykanu z Mercedesem, nowy papamobile będzie samochodem elektrycznym. Powstał na bazie modelu G 580 z technologią EQ.
Subsydia do samochodów elektrycznych mają na celu stymulowanie rynku, który w przypadku Polski, nadal jest na początkowej fazie rozwoju. Dotychczasowe działania ze strony państwa przynosiły wymierne korzyści. Jednak nowa propozycja programu dopłat nie ma nic wspólnego z przemyślaną koncepcją.
Chińska linia lotnicza JuneYao wprowadza na rynek własny samochód elektryczny – JuneYao Air. Sensacją jest nie tylko hojna gwarancja na akumulator, ale i inne dodatki.
Energochłonne w produkcji elektryczne naczepy są, podobnie jak e-ciężarówki, usilnie promowane przez unijne regulacje. Konsumenci nie są gotowi na wzrost cen transportu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas