Aktualizacja: 03.01.2017 19:58 Publikacja: 03.01.2017 19:58
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Flickr
Już po raz szósty redakcja „Rzeczpospolitej" zaprasza firmy – właścicieli młodych polskich brandów do udziału w unikalnym konkursie „Młoda Marka Sukcesu". Główną nagrodą jest w nim kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla młodych marek.
W konkursie mogą startować marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez sześć miesięcy 2016 – jeśli zadebiutowały na rynku po 1 stycznia 2015 r.).
Elon Musk, dotychczas aktywnie udzielający się zarówno w kampanii wyborczej, jak i obecnej administracji prezyde...
Władze Czarnogóry nie raz zapewniały, że przestrzegają sankcji antyrosyjskich. Oligarcha Oleg Deripaska jest obj...
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas