Kampania za 400 tys. zł dla Młodej Marki Sukcesu

Do 9 stycznia mogą się zgłaszać firmy chcące zawalczyć o cenną nagrodę, którą promujemy ambitne rodzime znaki towarowe.

Publikacja: 03.01.2017 19:58

Foto: Flickr

Już po raz szósty redakcja „Rzeczpospolitej" zaprasza firmy – właścicieli młodych polskich brandów do udziału w unikalnym konkursie „Młoda Marka Sukcesu". Główną nagrodą jest w nim kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla młodych marek.

W konkursie mogą startować marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez sześć miesięcy 2016 – jeśli zadebiutowały na rynku po 1 stycznia 2015 r.).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca