Kampania za 400 tys. zł dla Młodej Marki Sukcesu

Do 9 stycznia mogą się zgłaszać firmy chcące zawalczyć o cenną nagrodę, którą promujemy ambitne rodzime znaki towarowe.

Publikacja: 03.01.2017 19:58

Foto: Flickr

Już po raz szósty redakcja „Rzeczpospolitej" zaprasza firmy – właścicieli młodych polskich brandów do udziału w unikalnym konkursie „Młoda Marka Sukcesu". Główną nagrodą jest w nim kampania reklamowa o wartości 400 tys. zł – praktyczne i przydatne wsparcie dla młodych marek.

W konkursie mogą startować marki utworzone specjalnie na polski rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku (albo 4 mln złotych przez sześć miesięcy 2016 – jeśli zadebiutowały na rynku po 1 stycznia 2015 r.).

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP