Aktualizacja: 17.04.2017 19:30 Publikacja: 17.04.2017 19:30
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Tak dobrego roku jak 2016 na polskim rynku kosmetyków już dawno nie było. Choć nawet w czasach globalnego kryzysu Polacy nie rezygnowali z kosmetyków (choć częściej szukali promocji), to ostatnie dwa lata przyniosły wyraźny skok wydatków.
Według firm badawczych wartość polskiego rynku kosmetyków wzrosła w ubiegłym roku o ponad 5 proc. – Sięgnęła 22 mld zł – szacuje krakowska firma badawcza PMR, według której sprzedaż detaliczna kosmetyków urośnie w tym roku do 23 mld zł. Ostrożniejsza w ocenie jest międzynarodowa firma badawcza Euromonitor; według niej wartość polskiego rynku urody przekroczyła w zeszłym roku 16 mld zł. A prognozy na kolejne pięć lat też są dobre.
Amerykański sąd kwestionuje cła Trumpa, UE walczy o niezależność technologiczną, a Niemcy prezentują ambitny pla...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Czy zaplanowana na 5 czerwca premiera gry „Cyberpunk 2077: Ultimate Edition" na nową konsolę będzie mieć zauważa...
Przepisów przybywa, klientów naturalnie ubywa, energia jest droga, brakuje rąk do pracy, trwa rywalizacja cenowa...
Z badania „Rzeczpospolitej” wynika, że firmy spodziewają się udanego 2025 roku. Ale wyzwań nie brakuje.
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Technologiczna firma z Wrocławia ma już ponad czterdzieści patentów. W tym roku jej biznes nabrał tempa, ale zys...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas