Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.04.2017 22:12 Publikacja: 24.04.2017 22:12
Foto: materiały prasowe
To najwyższa sprzedaż produkowanych przez koncern tego typu samochodów. Model Leaf stał się najpopularniejszym bezemisyjnym autem na świecie. Jego sprzedaż w Europie wzrosła w 11 proc. w ujęciu rok do roku, a w przypadku modelu e?NV200 wzrost okazał się jeszcze wyższy i wyniósł 19 proc.
Najważniejszym rynkiem dla marki jest Wielka Brytania, gdzie w marcu sprzedano prawie 34,5 tys. nissanów (176,8 tys. w całym 2016 roku). Kolejne rynki to Rosja i Francja ze sprzedażą w marcu odpowiednio 11,7 i 11,6 tys., a następnie Niemcy i Włochy – po 9 oraz 8,7 tys. W ub. roku Nissan sprzedał na wszystkich rynkach europejskich łącznie 756,8 tys. samochodów (wraz z marką Datsun), o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Do rosnących wyników sprzedaży przyczyniło się wprowadzenie nowego modelu Micra w marcu, a także mocna oferta crossoverów obejmująca modele X?Trail, Juke oraz Qashqai. Ten ostatni, którego wybrało ponad 270 tys. klientów okazał się najpopularniejszym modelem marki.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Już obaj odwołani z rad nadzorczych ZE PAK i Cyfrowego Polsatu synowie miliardera cofnęli sądowe pozwy o unieważ...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Polska nieprzygotowana na zagrożenia ze strony dronów, Unia Europejska kontynuuje negocjacje z administracją Don...
Drugi kwartał 2025 r. przyniósł kinom w Polsce wzrost frekwencji. Jednak nie na tyle duży, aby wyrównać stratę z...
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas