Francusko-Polska Izba Gospodarcza przeprowadziła badanie „CSR w praktyce” w polskich firmach. - CSR to wszelkiego rodzaju działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu – tłumaczył Kielich.
Przyznał, że dla polskich firm CSR jest coraz ważniejszy. - Są obszary w których firmy się coraz bardziej aktywizują i dostrzegają coraz więcej korzyści płynących z prowadzenia z tych działań – mówił.
- Przebadaliśmy 54 proc. firm dużych, 46 proc. to były firmy z sektora MŚP. Widać, że też te mniejsze firmy starają się mniejszymi krokami wdrażać pewne rozwiązania z dziedziny CSR – dodał.
Gość zauważył zmieniającą się tendencję w korzyściach jakie firmy osiągają z prowadzenia działań CSR. - Wiele firm nadal traktuje narzędzia CSR jako narzędzie marketingu, działalność, która potrafi zmienić postrzeganie firmy i poprawę jej wizerunku – mówił.