Aktualizacja: 16.09.2017 12:00 Publikacja: 16.09.2017 09:14
Mitsubishi Fuso eCanter
Foto: Bloomberg
Rynek elektrycznych ciężarówek średniej i dużej wielkości jest w powijakach. Daimler, Navistar, Tesla i wielu wchodzących w tej segment ścigają się w pokonaniu wyzwania, jakim jest zamiana silników Diesla bateriami.
- Gra zaczęła się — stwierdził szef Daimler Truck na Azję, Mark Llistosella. Fuso eCanter jest dość małym miejskim samochodem dostawczym, ale Llistosella zapowiedział większe ciężarówki klasy 7 i dał do zrozumienia, że Daimler pokaże na salonie w Tokio w październiku większa ciężarówkę elektryczną.
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Wyniki zbudowanej przez Zygmunta Solorza grupy za pierwszy kwartał 2025 r. były zgodne z z oczekiwaniami biur ma...
Polski dług publiczny przekroczył 2 biliony złotych i rośnie w tempie, które zaniepokoiło ekonomistów. Spięcie U...
Złamanie zabezpieczeń w polskiej przychodni, szpitalu czy jednostce samorządowej trwa zazwyczaj od 3 do 5 godzin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas