Pierwsze elektryczne ciężarówki Daimlera

Daimler ogłosił, że firma kurierska UPS będzie pierwszym w USA klientem jego ciężarówek na baterie eCanter; obiecał zwiększyć w ciągu 2-3 lat produkcję w miarę dostępu do tańszych i wydajniejszych baterii

Aktualizacja: 16.09.2017 12:00 Publikacja: 16.09.2017 09:14

Mitsubishi Fuso eCanter

Mitsubishi Fuso eCanter

Foto: Bloomberg

Rynek elektrycznych ciężarówek średniej i dużej wielkości jest w powijakach. Daimler, Navistar, Tesla i wielu wchodzących w tej segment ścigają się w pokonaniu wyzwania, jakim jest zamiana silników Diesla bateriami.

- Gra zaczęła się — stwierdził szef Daimler Truck na Azję, Mark Llistosella. Fuso eCanter jest dość małym miejskim samochodem dostawczym, ale Llistosella zapowiedział większe ciężarówki klasy 7 i dał do zrozumienia, że Daimler pokaże na salonie w Tokio w październiku większa ciężarówkę elektryczną.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Biznes
Rosjanie kupili tynk do silosów atomowych w UE. Niemiecka firma zaprzecza łamaniu sankcji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Ciekawe wieści z CD Projektu. Jak sobie radzą Wiedźmin i Cyberpunk?
Biznes
Europejska zbrojeniówka napędza rynek pracy
Biznes
Nie chce, ale musi. Roman Abramowicz przenosi biznes do Rosji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Negocjacje UE-USA przyspieszają, coraz mniej umów B2B, Tesla traci Europę
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont