Aktualizacja: 16.09.2017 12:00 Publikacja: 16.09.2017 09:14
Mitsubishi Fuso eCanter
Foto: Bloomberg
Rynek elektrycznych ciężarówek średniej i dużej wielkości jest w powijakach. Daimler, Navistar, Tesla i wielu wchodzących w tej segment ścigają się w pokonaniu wyzwania, jakim jest zamiana silników Diesla bateriami.
- Gra zaczęła się — stwierdził szef Daimler Truck na Azję, Mark Llistosella. Fuso eCanter jest dość małym miejskim samochodem dostawczym, ale Llistosella zapowiedział większe ciężarówki klasy 7 i dał do zrozumienia, że Daimler pokaże na salonie w Tokio w październiku większa ciężarówkę elektryczną.
Rosjanie wciąż rozbudowują swój arsenał atomowy – i najwyraźniej pomagają im w tym firmy z Unii Europejskiej. Ja...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Największy polski producent gier w pierwszym kwartale zarobił 86 mln zł. Teraz wszyscy czekają na czwartą część...
Firmy zbrojeniowe Europy pilnie szukają ludzi do pracy w związku z planami zwiększania zdolności obronnych UE. A...
Objęty sankcjami Zachodu oligarcha, który od lat mieszka za granicą i tam ma zarejestrowane spółki, przenosi do...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Unia i USA chcą zawrzeć umowę przed wprowadzeniem ceł 9 lipca. Spada popularność umów B2B w Polsce. Liderzy ASEA...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas