Reklama

Citroen chce odzyskać 5 proc. rynku w Europie

Citroen nastawia się na zdobycie 5 proc. udziału rynkowego w Europie w ciągu ponad roku dzięki nowym SUV-om, chce dojść do poziomu sprzed pięciu lat

Aktualizacja: 18.09.2017 13:47 Publikacja: 18.09.2017 13:11

Citroen chce odzyskać 5 proc. rynku w Europie

Foto: Bloomberg

- Naszym celem jest dojście pod koniec 2018 r. do 5 proc. rynku. Teraz dysponuję gamą produktów, która prowadzi w Europie do tego — stwierdziła szefowa marki Linda Jackson w ramach salonu we Frankfurcie. Citroen nie osiągał takiego udziału rynkowego w skali roku od 2012 r., gdy zanotował 5,03 proc., a w skali miesiąca od lutego 2014 (5,34 proc.).

Firma podjęła śmiały plan modernizacji stylistyki, zapoczątkowany modelem C4 Cactus, w ubiegłym roku wypuściła miejskie auto C3, we Frankfurcie pokazała małego SUVa C3 Aircross, który od października pojawi się w sprzedaży w Europie. Po nim nastąpią klasyczna limuzyna C4 i SUV w dużej wersji C5 Aircross.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama