Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.09.2017 13:47 Publikacja: 18.09.2017 13:11
Foto: Bloomberg
- Naszym celem jest dojście pod koniec 2018 r. do 5 proc. rynku. Teraz dysponuję gamą produktów, która prowadzi w Europie do tego — stwierdziła szefowa marki Linda Jackson w ramach salonu we Frankfurcie. Citroen nie osiągał takiego udziału rynkowego w skali roku od 2012 r., gdy zanotował 5,03 proc., a w skali miesiąca od lutego 2014 (5,34 proc.).
Firma podjęła śmiały plan modernizacji stylistyki, zapoczątkowany modelem C4 Cactus, w ubiegłym roku wypuściła miejskie auto C3, we Frankfurcie pokazała małego SUVa C3 Aircross, który od października pojawi się w sprzedaży w Europie. Po nim nastąpią klasyczna limuzyna C4 i SUV w dużej wersji C5 Aircross.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas