Reklama
Rozwiń
Reklama

Citroen chce odzyskać 5 proc. rynku w Europie

Citroen nastawia się na zdobycie 5 proc. udziału rynkowego w Europie w ciągu ponad roku dzięki nowym SUV-om, chce dojść do poziomu sprzed pięciu lat

Aktualizacja: 18.09.2017 13:47 Publikacja: 18.09.2017 13:11

Citroen chce odzyskać 5 proc. rynku w Europie

Foto: Bloomberg

- Naszym celem jest dojście pod koniec 2018 r. do 5 proc. rynku. Teraz dysponuję gamą produktów, która prowadzi w Europie do tego — stwierdziła szefowa marki Linda Jackson w ramach salonu we Frankfurcie. Citroen nie osiągał takiego udziału rynkowego w skali roku od 2012 r., gdy zanotował 5,03 proc., a w skali miesiąca od lutego 2014 (5,34 proc.).

Firma podjęła śmiały plan modernizacji stylistyki, zapoczątkowany modelem C4 Cactus, w ubiegłym roku wypuściła miejskie auto C3, we Frankfurcie pokazała małego SUVa C3 Aircross, który od października pojawi się w sprzedaży w Europie. Po nim nastąpią klasyczna limuzyna C4 i SUV w dużej wersji C5 Aircross.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama