Wirtualna rzeczywistość w oczekiwaniu na przełom

VR przestanie być zdobywającą rynek nowinką wtedy, gdy za dostęp do materiałów w tej technologii zaczną płacić ludzie, a nie tylko firmy. A dojdzie do tego, gdy pojawi się więcej dobrej jakości rozrywkowych treści.

Aktualizacja: 25.10.2017 22:18 Publikacja: 25.10.2017 21:36

?Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością bra

?Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością branży są m.in. filmy

Foto: materiały prasowe

– Era technologii VR zacznie się tak naprawdę wtedy, gdy to konsument zacznie płacić za produkowane z myślą o niej treści – mówił Marcin Łunkiewicz z agencji mimo.ooo podczas debaty „Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?". – Mogą to być filmy pokazywane w kinach czy aplikacje, ale dopóki za VR będą płacić przede wszystkim firmy bądź marketerzy, cały czas będziemy wracać do pytania, czy ta technologia „uda się czy nie" – dodał.

Pozostało 88% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Mały i średni biznes dobrze ocenia polskie członkostwo w UE
Biznes
Sposób na milion. Polskie firmy słyną z tego w UE
Biznes
Kłopotliwy ślad węglowy dla spółek giełdowych
Biznes
Dubaj światowym centrum wiz. Start-up staje się potentatem
Biznes
Przy granicy z Polską powstanie park wodny Aquapolis. Są i złe wiadomości
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?