Wirtualna rzeczywistość w oczekiwaniu na przełom

VR przestanie być zdobywającą rynek nowinką wtedy, gdy za dostęp do materiałów w tej technologii zaczną płacić ludzie, a nie tylko firmy. A dojdzie do tego, gdy pojawi się więcej dobrej jakości rozrywkowych treści.

Aktualizacja: 25.10.2017 22:18 Publikacja: 25.10.2017 21:36

?Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością bra

?Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością branży są m.in. filmy

Foto: materiały prasowe

– Era technologii VR zacznie się tak naprawdę wtedy, gdy to konsument zacznie płacić za produkowane z myślą o niej treści – mówił Marcin Łunkiewicz z agencji mimo.ooo podczas debaty „Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?". – Mogą to być filmy pokazywane w kinach czy aplikacje, ale dopóki za VR będą płacić przede wszystkim firmy bądź marketerzy, cały czas będziemy wracać do pytania, czy ta technologia „uda się czy nie" – dodał.

Pozostało 88% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca