Reklama

Wirtualna rzeczywistość w oczekiwaniu na przełom

VR przestanie być zdobywającą rynek nowinką wtedy, gdy za dostęp do materiałów w tej technologii zaczną płacić ludzie, a nie tylko firmy. A dojdzie do tego, gdy pojawi się więcej dobrej jakości rozrywkowych treści.

Aktualizacja: 25.10.2017 22:18 Publikacja: 25.10.2017 21:36

?Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością bra

?Podczas debaty "Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?" podkreślano, że przyszłością branży są m.in. filmy

Foto: materiały prasowe

– Era technologii VR zacznie się tak naprawdę wtedy, gdy to konsument zacznie płacić za produkowane z myślą o niej treści – mówił Marcin Łunkiewicz z agencji mimo.ooo podczas debaty „Technologie VR – gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?". – Mogą to być filmy pokazywane w kinach czy aplikacje, ale dopóki za VR będą płacić przede wszystkim firmy bądź marketerzy, cały czas będziemy wracać do pytania, czy ta technologia „uda się czy nie" – dodał.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama