Coccodrillo wraca do Niemiec

Rosnące koszty pracy i duża konkurencja we własnym kraju powodują, że odzieżowe marki dziecięce wolą stawiać na inne kraje. Nawet te, które kiedyś okazały się zbyt dużym wyzwaniem. Pomaga internet i partnerstwa.

Publikacja: 26.11.2017 20:00

Coccodrillo wraca do Niemiec

Foto: materiałt prasowe

Polscy producenci odzieży dziecięcej coraz mocniej inwestują za granicą. Istniejąca od 18 lat marka Coccodrillo również. W przyszłym roku spróbuje – drugi raz w swojej historii – sił w Niemczech.

Nasycona Polska

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne