Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.12.2017 21:04 Publikacja: 10.12.2017 21:00
Foto: Fotolia
Polskie firmy rozwijają się głównie w Europie, ale powinny odważniej działać na dalekich rynkach
Foto: Rzeczpospolita
Do tej pory Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) otworzyła 15 placówek za granicą. Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH) powinny w ciągu trzech lat całkowicie zastąpić nieefektywny system Wydziałów Promocji Handlu i Inwestycji działających przy polskich ambasadach. Mają wspierać zagraniczną ekspansję polskich eksporterów i inwestorów. – Naszym głównym zadaniem jest analiza branż za granicą pod kątem rentowności i zyskowności danego przedsięwzięcia – mówi Wojciech Fedko, członek zarządu PAIH. Docelowo ma powstać 70 biur zlokalizowanych w krajach o największym potencjale rozwojowym dla polskich firm. Ostatnie uruchomiono biura w Waszyngtonie, Wiedniu, Mediolanie i Buenos Aires.
Chiński gest dobrej woli przed rozmowami z USA, polski biznes coraz śmielej sięga po sztuczną inteligencję, a pr...
Polacy są gotowi odsunąć planowane wcześniej duże wydatki i ograniczyć wydatki codzienne, by latem wyjechać na w...
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas