Banki. Jak powinna wyglądać reklama kredytu?

Z każdej strony bombardowani jesteśmy przekazami marketingowymi. Reklamy bankowe emitowane w telewizji czy radiu często zwracają na siebie uwagę hasłami „najlepszy”, ”najtańszy”,” za zero złotych” czy „dostępny już w 10 minut”. Co jednak powinien zawierać uczciwy przekaz, który nie będzie wprowadzał klienta w błąd?

Aktualizacja: 04.03.2018 07:10 Publikacja: 04.03.2018 06:10

Banki. Jak powinna wyglądać reklama kredytu?

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Reklama przede wszystkim musi być zrozumiała. Formułowane w niej treści powinny być jasne w swej treści dla każdego przeciętnego odbiorcy.

Nie tak łatwo zachwalać produkty bankowe. Każde słowo opisujące ofertę w samych superlatywach (lider, najtańszy, najlepszy, top) musi być poparte konkretnymi badaniami – rankingiem czy badaniami zleconymi obiektywnemu podmiotowi, który nie jest powiązany ze zleceniodawcą. Wykorzystane w przekazach marketingowych sondaże , badania oraz rankingi muszą myć maksymalnie aktualne i zawierać informację przez kogo zostały wykonane.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych
Banki
Szwajcaria wraca do ery „zerowych” stóp procentowych
Banki
Alior Bank zniknie z rynku? Nie można tego wykluczyć