Reklama
Rozwiń
Reklama

Banki. Jak powinna wyglądać reklama kredytu?

Z każdej strony bombardowani jesteśmy przekazami marketingowymi. Reklamy bankowe emitowane w telewizji czy radiu często zwracają na siebie uwagę hasłami „najlepszy”, ”najtańszy”,” za zero złotych” czy „dostępny już w 10 minut”. Co jednak powinien zawierać uczciwy przekaz, który nie będzie wprowadzał klienta w błąd?

Aktualizacja: 04.03.2018 07:10 Publikacja: 04.03.2018 06:10

Banki. Jak powinna wyglądać reklama kredytu?

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Reklama przede wszystkim musi być zrozumiała. Formułowane w niej treści powinny być jasne w swej treści dla każdego przeciętnego odbiorcy.

Nie tak łatwo zachwalać produkty bankowe. Każde słowo opisujące ofertę w samych superlatywach (lider, najtańszy, najlepszy, top) musi być poparte konkretnymi badaniami – rankingiem czy badaniami zleconymi obiektywnemu podmiotowi, który nie jest powiązany ze zleceniodawcą. Wykorzystane w przekazach marketingowych sondaże , badania oraz rankingi muszą myć maksymalnie aktualne i zawierać informację przez kogo zostały wykonane.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
NBP: banki zarabiają coraz więcej. Od początku roku to już 36 mld zł
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama