Aktualizacja: 26.04.2018 13:28 Publikacja: 26.04.2018 13:28
Foto: Bloomberg
„Grupa Danske Bank zamierza wzmocnić swoją pozycję w krajach Europy Północnej, dlatego naszą strategię stosujemy też w republikach nadbałtyckich. Zrównujemy modele obsługi klientów za granicą, dlatego możemy wykorzystać nasze doświadczenie, globalne usługi i decyzje " - tłumaczył w komunikacie banku jego prezes Frederic Bjorn, cytowany przez portal Delfi.
Dodał, że chodzi o to by wprowadzić takie same usługi i model obsługi klientów, które w krajach nadbałtyckich będą takie same jak w Niemczech czy Polsce.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas