Aktualizacja: 09.10.2017 14:30 Publikacja: 09.10.2017 14:26
Foto: tv.rp.pl
Banki przechodzą ewolucję, również w modelu dystrybucji swoich produktów.
- Badania pokazują, że klient statystycznie loguje się 7 razy w miesiącu do bankowości elektronicznej, 3 razy do bankowości mobilnej. 28 proc. klientów odwiedza oddziały i ma potrzeby takiego kontaktu – tłumaczył Misiak.
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
Bank zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku, co okazało się zgodne z oczekiwaniami an...
Zgodnie z przewidywaniami ekonomistów i rynku Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy po raz pierwszy od...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas