fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Giganci rynku badań łączą siły

Wobec braku jednej wspólnej metody badania zasięgu mediów domy mediowe rozwijają dziś własne narzędzia do jego badania.
Bloomberg
Możliwe, że jeszcze w tym roku Gemius, Nielsen i Millward Brown wprowadzą na rynek wspólne badania dla telewizji, internetu, prasy i radia.

Trzy firmy badawcze: Gemius, Nielsen badający m.in. aktualnie udziały w rynku telewizji oraz Millward Brown, przygotowują się do wprowadzenia na rynek projektu połączenia badań mediów – telewizji, internetu, prasy i radia. – Dane obejmujące łącznie informacje z badania TV, internetu, prasy i radia pochodzą z aktualnie realizowanych, standardowych pomiarów. W tej chwili trwają prace analityczne nad ich połączeniem w jednolity zbiór danych. Termin udostępnienia danych rynkowi nie jest jeszcze znany, to kwestia, którą będziemy uzgadniać wspólnie z naszymi partnerami, czyli organizacjami branżowymi, tj. PBI i PBC, oraz z nadawcami telewizyjnymi – mówi Kuba Antoszewski, PR manager Millward Brown.

Domy mediowe mówią: tak

Z informacji „Rz" wynika, że może to być jeszcze ten rok. Jak dodaje Antoszewski, największe wyzwanie wiążące się z tym projektem to uwzględnienie specyfiki każdego z mediów. – Mamy do czynienia z danymi o różnej częstotliwości, różnej szc...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA