fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Przemysł spożywczy

Dziki Polski Cydr w coraz większej liczbie lokali

materiały prasowe
Dzik Polski Cydr wykorzystuje modę na lekki jabłkowy alkohol. Do końca 2015 roku chce być w ponad 400 lokalach.

Marka pojawiła się na rynku we wrześniu 2013 roku i dziś obecna jest w ponad 120 lokalach, głównie w Warszawie. Początkowo sprzedawana była wyłącznie z beczek, a od września ubiegłego roku dostępna jest również w butelkach. Dzięki temu Dzikiemu Polskiemu Cydrowi udało się wejść także do specjalistycznych sklepów z alkoholami niszowymi.

- W związku z dużym zainteresowaniem naszą marką na terenie całej Polski, które przejawia się w licznych zapytaniach i pozytywnych opiniach konsumentów o produkcie, planujemy do końca roku być już we wszystkich województwach w kraju – mówi Kamil Mazuruk, przedstawiciel marki Dzik Polski Cydr. - Wierzę, że dzięki temu pozostaniemy cydrem numer jeden na rynku HoReCa (hotele, restauracja, catering – red.).

Właścicielem marki jest firma Integrator, a produkcją Dzikiego Polskiego Cydru zajmuje się winiarska firma Vin Kon.

W 2014 roku sprzedaż cydru w Polsce, według różnych szacunków, mogła wynieść od 8,4 do nawet 10 mln litrów. W 2013 roku – kiedy lekki alkohol z jabłek zaczął zalewać nasz rynek – sięgnęła 2 mln l. Impulsem do wzrostu była obniżka akcyzy na cydry o zawartości do 5 proc. alkoholu.

Zdaniem przedstawicieli branży, początek roku był udany dla sprzedaży cydru. Zarząd grupy Ambra, produkującej Cydr Lubelski nie wyklucza, że w całym 2015 r. jego łączna sprzedaż może się podwoić.

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA