Maluch nadąża za trendami mody

Rosnąca zamożność polskich rodzin sprzyja krajowym producentom ubranek i butów dla dzieci.

Publikacja: 23.05.2017 20:42

Foto: Fotolia

Kwota pięciu miliardów złotych robi wrażenie. A mniej więcej tyle Polacy wydali w minionym roku na ubranka i buty dla dzieci – wynika z danych firmy badawczej PMR. Według niej ponad połowa wartości całego rynku artykułów dla dzieci przypada na modę – w tym przede wszystkim na odzież, która kosztuje nas ponad 3,5 mld zł rocznie. Nie brakuje więc przedsiębiorców chcących uszczknąć kawałek tego tortu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?