Kluczową wartością jest człowiek

Eksperci na całym świecie rozważają wpływ sztucznej inteligencji na branżę HR, poszukują nowoczesnych rozwiązań zwiększających efektywność systemów kadrowych, skupiają się na automatyzacji.

Publikacja: 12.02.2019 21:00

Kluczową wartością jest człowiek

Foto: Fotorzepa/ Magdalena Starowieyska

W ekspresowym tempie próbują zmienić styl zarządzania, by dostosować go do najmłodszych pokoleń wchodzących na rynek pracy i jednocześnie utrzymać doświadczonych pracowników. Jedna rzecz pozostaje jednak niezmienna: w branży HR kluczową wartością jest człowiek. Tom Haak, założyciel HR Trend Institute, jako jeden z kluczowych trendów na 2019 rok wymienił personalizację, czyli podejście, w którym podstawą działań są indywidualne potrzeby, życzenia i możliwości pracowników oraz kandydatów. Podejście to nie jest łatwe, zwłaszcza jeśli w wielu organizacjach stosuje się metodę „jedno rozwiązanie idealne dla wszystkich".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?