Reklama

Nowoczesność kontra powrót do korzeni

Za nowinki klienci są w stanie zapłacić o wiele więcej niż za standard.

Publikacja: 19.06.2019 10:00

Producenci żywności, podobnie jak inne branże, muszą odpowiedzieć na cywilizacyjne zmiany, ale i na oczekiwania konsumentów. Wcale niełatwo to zrobić, bo różne grupy wyrażają różnego rodzaju potrzeby co do żywności nowej generacji. Mamy np. boom na technologie – przykładem są choćby hodowane w laboratoriach genetycznie modyfikowane drożdże produkujące składnik odpowiedzialny za „mięsny" smak wegańskich burgerów z soi i ziemniaków.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Reklama
Reklama