Nowoczesność kontra powrót do korzeni

Za nowinki klienci są w stanie zapłacić o wiele więcej niż za standard.

Publikacja: 19.06.2019 10:00

Producenci żywności, podobnie jak inne branże, muszą odpowiedzieć na cywilizacyjne zmiany, ale i na oczekiwania konsumentów. Wcale niełatwo to zrobić, bo różne grupy wyrażają różnego rodzaju potrzeby co do żywności nowej generacji. Mamy np. boom na technologie – przykładem są choćby hodowane w laboratoriach genetycznie modyfikowane drożdże produkujące składnik odpowiedzialny za „mięsny" smak wegańskich burgerów z soi i ziemniaków.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne