Obraz i dostęp głosowy pomogą w robieniu zakupów

Zakupy online to już nie tylko klikanie w ekran telefonu czy komputera. Można to robić, komunikując się ze sklepem za pośrednictwem cyfrowego asystenta.

Szybka dostawa czy nowe metody płatności to wabik na klientów

Choć cena nadal jest głównym kryterium wyboru na zakupach, to coraz bardziej liczą się też inne elementy, jak czas dostawy. Dlatego firmy muszą postawić na...

Faza ostrego wzrostu i eksperymentu

Klienci chcą wygodnie wybrać towar, błyskawicznie zamówić, szybko zapłacić i jak najszybciej dostać.

Magazyny rosną z e-commerce

E-commerce to branża, która napędza popyt na nieruchomości magazynowe – zarówno na obiekty wielkopowierzchniowe, jak i magazyny miejskie.

Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo nie dla każdego w sieci

Sprzyja jej koniunktura, nawyki klientów, a od ponad roku także zakaz handlu w niedzielę. Choć intensywny rozwój rynku nie jest wolny od problemów, w przyp...

Paczki prosto z nieba? Autonomiczne drony to już nie science fiction

Trwają testy bezzałogowych statków powietrznych, które wyręczą kurierów. Ma być szybciej i taniej. Usługi takie szykują m.in. DHL, Swiss Post, Amazon i Uber.

Rewolucyjne zmiany na rynku paczek

Śledzenie przesyłek „na żywo", dostawy do bagażnika czy nowatorskie sposoby ograniczenia zwrotów e-zakupów – firmy kurierskie czeka wiele wyzwań.

Model dostaw zmienia się na wzór rynku płatności elektronicznych

Ceny usług kurierskich będą regularnie, choć nieznacznie, rosnąć. Tego trendu nie bilansują, niestety, liczne i ciekawe innowacje infrastrukturalne – przek...

Brak pracowników i automatyzacja to główne wyzwania operatorów

Usługi kurierskie to jedna z tych branż, na której przyszły kształt największy wpływ będą miały innowacyjne technologie. Deficyt rąk do pracy wymusza zmian...

Robot w magazynie to standard. Czas na druk 3D

Nowe trendy w e-commerce i wzrost handlu online wymuszą zmiany w tzw. segmencie powierzchni logistycznych.

Reklama
Reklama

Drony i roboty na L4 nie chodzą

Dostawa przez „ludzkiego" kuriera może stać się luksusem zarezerwowanym dla specjalnych przesyłek.

Co dziesiąta firma nie płaci na czas klientom i bankom

Znajdujące się w sektorze transportowym firmy kurierskie, podobnie jak drogowy transport towarów, również mają spore problemy ze ściąganiem należności od f...

Punktem wyjścia jest potrzeba klienta

Tylko ciągłe nakłady na rozwój są w stanie zbliżyć polski przemysł spożywczy do przemysłu 4.0. Tymczasem z innowacyjnością w tej branży nie jest idealnie.

System IT oszczędza towar i pracę

Cyfryzacji nie robi się dla samej idei, ona ma rozwiązywać problemy – mówi Piotr Ciski, prezes Sage. – W produkcji żywności technologie pomagają śledzić to...

Pożegnanie z mięsem, słodszy cukier i posiłki w formie proszków

Na świecie zdecydowanie bardziej niż nad Wisłą widać silne trendy proekologiczne. Błyskawicznie zmieniają się podejście i świadomość konsumentów. Coraz wię...

Szukanie rozwiązań dla przyszłości nie jest wolne od ryzyka

Na drodze innowacji w branży spożywczej mogą stanąć zmieniający się gust konsumentów, klimat, a nawet prawo i brak edukacji.

Nowoczesność kontra powrót do korzeni

Za nowinki klienci są w stanie zapłacić o wiele więcej niż za standard.

Technologie pozwalają zwiększyć kontrolę

Jakość to priorytet w firmach spożywczych, które chcą utrzymać się na rynku, gdzie marże są niskie, a konkurencja ogromna.

Co kraj, to lodowy obyczaj – trendy w Polsce i we Włoszech

Polak konsumuje średnio 5,5 kilograma lodów w ciągu roku, Włoch – prawie trzy kilogramy więcej. Jemy je najczęściej w domu, a Włosi w lodziarniach i cukier...

Mała rewolucja w płatnościach

Nowa unijna dyrektywa PSD2 spowoduje, że bank będzie mógł zażądać od klienta dodatkowego potwierdzenia tożsamości choćby podczas zwykłego logowania.

Reklama
Reklama