Sztuczna inteligencja do usług klienta

Możemy mówić o rewolucji w prezentowaniu oferty klientom – mówi Edyta Kołodziej, dyrektor marketingu i sprzedaży w NICKEL Development.

Publikacja: 31.07.2019 10:20

Edyta Kołodziej, dyrektor marketingu i sprzedaży w NICKEL Development.

Edyta Kołodziej, dyrektor marketingu i sprzedaży w NICKEL Development.

Foto: materiały prasowe

Nowoczesne technologie weszły na osiedla NICKEL Development?

Co firma oferuje klientowi przed zakupem mieszkania?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Nieruchomości
Barometr cen mieszkań. Wzrosty cen wyhamowały
Nieruchomości
Koniec spowolnienia sprzedaży mieszkań? Znamy wyniki deweloperów z giełdy
Nieruchomości
Nadszedł czas kupującego. Ceny mieszkań do negocjacji
Nieruchomości
Reforma planistyczna a rynek gruntów inwestycyjnych
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Nieruchomości
Tak deweloperzy wyceniali mieszkania w kwietniu
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne