Internet wymusza nowe rozwiązania

Zakupy w sieci to zdecydowanie najszybciej rosnąca część sprzedaży detalicznej. Konkurencja zmusza firmy do ciągłych inwestycji w innowacje.

Publikacja: 17.07.2019 10:30

Internet wymusza nowe rozwiązania

Foto: Rzeczpospolita

Zakupy internetowe w Polsce w ostatnich latach rozwijają się coraz szybciej. Z danych Gemius oraz Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że w sieci kupuje już 62 proc. internautów, co oznacza wzrost o 6 pkt proc. w stosunku do wyników z 2018 r. Dla 75 proc. główną zaletą e-zakupów jest możliwość kupowania w każdym momencie, całą dobę, a 72 proc. wskazało na brak konieczności udania się do sklepu. Dla 68 proc. z kolei ważny jest nieograniczony wybór produktów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne