Obraz i dostęp głosowy pomogą w robieniu zakupów

Zakupy online to już nie tylko klikanie w ekran telefonu czy komputera. Można to robić, komunikując się ze sklepem za pośrednictwem cyfrowego asystenta.

Publikacja: 17.07.2019 10:25

Obraz i dostęp głosowy pomogą w robieniu zakupów

Foto: AdobeStock

Dostęp głosowy czy wyszukiwanie wizualne to jedne z najgorętszych trendów w e-handlu także w Polsce. Kolejne firmy informują o tego rodzaju wdrożeniach lub już zaoferowały je klientom.

– Wiosną nasi użytkownicy dostali narzędzie, które pozwala wyszukiwać produkty w e-sklepach za pomocą obrazu – mówi rzecznik Ceneo Tomasz Jankowski. – Ceneo Visual Search jest dostępny zarówno w aplikacji na smartfony, jak i w postaci wtyczki do przeglądarki Chrome. Nie tylko wskazuje produkty podobne do tych ze zdjęć, ale też ułatwia poszukiwanie tych, które wyróżniają się dobrą ceną. Jak pokazały pierwsze miesiące, narzędzie zostało bardzo pozytywnie przyjęte przez naszych użytkowników, którzy cenią sobie rozwiązania ułatwiające zakupy w sieci – dodaje.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne