Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.07.2019 10:25 Publikacja: 17.07.2019 10:25
Foto: AdobeStock
Dostęp głosowy czy wyszukiwanie wizualne to jedne z najgorętszych trendów w e-handlu także w Polsce. Kolejne firmy informują o tego rodzaju wdrożeniach lub już zaoferowały je klientom.
– Wiosną nasi użytkownicy dostali narzędzie, które pozwala wyszukiwać produkty w e-sklepach za pomocą obrazu – mówi rzecznik Ceneo Tomasz Jankowski. – Ceneo Visual Search jest dostępny zarówno w aplikacji na smartfony, jak i w postaci wtyczki do przeglądarki Chrome. Nie tylko wskazuje produkty podobne do tych ze zdjęć, ale też ułatwia poszukiwanie tych, które wyróżniają się dobrą ceną. Jak pokazały pierwsze miesiące, narzędzie zostało bardzo pozytywnie przyjęte przez naszych użytkowników, którzy cenią sobie rozwiązania ułatwiające zakupy w sieci – dodaje.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas