Szybka dostawa czy nowe metody płatności to wabik na klientów

Choć cena nadal jest głównym kryterium wyboru na zakupach, to coraz bardziej liczą się też inne elementy, jak czas dostawy. Dlatego firmy muszą postawić na innowacje z tym związane i szukać nowych rozwiązań na szybsze dostawy.

Publikacja: 17.07.2019 10:25

Szybka dostawa czy nowe metody płatności to wabik na klientów

Foto: www.123rf.com

Wśród kupujących w internecie, tak jak i w gronie zwolenników zakupów w stacjonarnych sklepach, jest silna grupa łowców okazji za wszelką cenę. Przybywa jednak tych, dla których oprócz ceny liczą się też inne parametry. I to jest dla biznesu najcenniejsza grupa klientów. Są bardziej lojalni, z myślą o nich warto inwestować.

Dlatego sprzedawcy wprowadzają nowe usługi, aby zachęcić do kupowania często i regularnie. Dla Allegro to np. Smart – za 49 zł rocznej opłaty klient ma prawo do kupowania od uczestników programu bez dodatkowych kosztów dostawy.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle