fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Ubezpieczenia

PZU oficjalnym partnerem Igi Świątek

Iga Świątek
materiały prasowe
Największy polski ubezpieczyciel PZU objął patronatem Igę Świątek – pierwszą Polkę w historii, która wygrała wielkoszlemowy turniej French Open. Kontrakt będzie obowiązywał przez najbliższe trzy lata.

– Trudno jest być wszędzie i zadbać o wszystko – od sportowego rozwoju, przez sprawy organizacyjne po finansowe bezpieczeństwo. Mam nadzieję, że wsparcie solidnego partnera, jakim jest PZU, będzie dla Igi swoistą polisą, która zapewni jej spokój i stabilizację pozwalające całkowicie skoncentrować się na grze. Wtedy łącząc swój talent z pracowitością, będzie nie do zatrzymania – skomentowała dr hab. Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU.

Czytaj także: Iga Świątek z wielką premią i… podatkiem

Po raz pierwszy Iga Świątek wystąpi w stroju z logo PZU już 1 lutego podczas australijskiego turnieju WTA500. Przez najbliższe trzy lata tenisistka będzie reprezentować PZU podczas meczy Wielkiego Szlema i WTA Tour oraz Igrzysk Olimpijskich, zwiększając na świecie rozpoznawalność polskiego ubezpieczyciela.

– Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy jak PZU. Dzięki temu będę mogła skupić się na pracy na korcie, by dostarczyć kibicom wielu wspaniałych sportowych emocji. Za tydzień zagram w wielkoszlemowym turnieju Australian Open i już czuję wsparcie fanów z Polski – powiedziała Iga Świątek, cytowana w komunikacie spółki.

Iga Świątek to aktualnie najlepsza polska tenisistka. Po spektakularnym zwycięstwie, jakie odniosła jesienią 2020 r. na paryskich kortach Rolanda Garrosa, awansowała na 17. miejsce w klasyfikacji najlepszych rakiet świata. Zdobycie przez nią pucharu Suzanne-Lenglen było jednocześnie pierwszym w historii zwycięstwem polskich tenisistek i tenisistów w turnieju Wielkiego Szlema.

Wcześniej, w wieku 17 lat Iga Świątek wygrała rywalizację juniorek w wielkoszlemowym turnieju w Wimbledonie, tytuł w deblu dziewcząt podczas juniorskiego turnieju French Open oraz złoty medal na Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich w 2018 r. w Buenos Aires. W styczniu tego roku, w ramach organizowanego przez „Przegląd Sportowy” plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020 r., głosami kibiców zajęła 2. miejsce, tuż za najlepszym piłkarzem świata Robertem Lewandowskim, a przed trzykrotnym złotym olimpijczykiem – Kamilem Stochem.

– Ta współpraca to dla nas przyjemność wspierania talentu obiecującego sportowca i realizacja społecznej odpowiedzialności jako polskiej firmy, lidera rynku finansowego w tej części Europy. To także korzystne biznesowo przedsięwzięcie, budujące rozpoznawalność marki PZU na świecie – tłumaczy Marcin Stefaniak, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej PZU.

Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej, która obsługuje ponad 22 mln klientów w pięciu krajach. Na czele Grupy stoi PZU, polska firma ubezpieczeniowa. PZU od lat angażuje się w promocję sportu, m.in. jako mecenas wydarzeń popularyzujących aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA