Gość przyznała, że kancelarie odszkodowawcze głównie zajmują się uzyskiwaniem odszkodowania z polis OC sprawcy wypadku. - Są wypadki komunikacyjne – nasze główne źródło zainteresowania, błędy medyczne, wypadki przy pracy, powoli otwieramy nowe produkty – mówiła Walkowska.
Tłumaczyła, że zazwyczaj sam zainteresowany nie może się zająć swoją sprawę ze względu na zawiłość procedur. - Również gąszcz różnych prawnych artykułów sprawia, że poszkodowany gubi się w tym. Kancelarie odszkodowawcze krok po kroku wytłumaczą jakich roszczeń można dochodzić i jakie dokumenty trzeba skompletować – wyjaśniła.
Walkowska podkreśliła, że obecnie kancelarie odszkodowawcze bardzo zwalczają nieetyczne zachowania. - Naszym priorytetem jest, żeby poszkodowanemu udzielić takiej pomocy jaką faktycznie powinien otrzymać – mówiła.
- Poszkodowanemu mamy pomagać, a nie ściągać z niego, albo wygnieść wszystko, co najlepsze i zostawić go z ochłapami. Jesteśmy po to, żeby wywalczyć godne i właściwe odszkodowanie – dodała.
Podkreśliła, że grono klientów przychodzi teraz samych z rekomendacji.
Gość wyliczyła, że średnie prowizje wynoszą 20-25 proc. - Merytorycznie weryfikujemy sprawę za darmo, bez żadnych zaliczek. Prowizję pobieramy dopiero, kiedy wyegzekwujemy odpowiednie odszkodowanie – mówiła.
Walkowska zdradziła, że jej firma otwiera się na nowe produkty, jak pomoc frankowiczom czy przedsiębiorcom.