Aktualizacja: 30.01.2019 12:35 Publikacja: 30.01.2019 12:31
Foto: AFP
W przypadku urządzeń Apple normą jest fakt, że są relatywnie drogie. Dotyczy to wszystkich kategorii urządzeń koncernu z Cupertino, a obniżanie cen (nawet starego sprzętu) zdarza się niezwykle rzadko. Jednak najwyraźniej są sytuacje, w których Apple bierze się za dostosowywanie swojej polityki cenowej do możliwości konsumentów.
Koncern planuje obecnie obniżki cen swoich flagowców, jak donosi Reuters, w związku z wysokim kursem dolara. Sytuacja jest wyjątkowa, bo obniżka cen iPhone’ów zdarzyła się dotąd raz w 12-letniej historii sprzedaży smartfonów przez Apple. Ruch cenowy ma na celu walkę ze słabą sprzedażą urządzeń na wielu rynkach – szczególnie w Chinach, gdzie wzrost kursu dolara sprawił, że produkty Apple, o ironio produkowane w Chinach, są już znacznie droższe niż produkty konkurencji. Tim Cook ujawnił projekt obniżki cen zaraz po tym, jak pojawił się raporty o pierwszym w historii spadku sprzedaży iPhone’ów w tradycyjnie najlepszym okresie świątecznym.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas