#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Jabczyński: Klienci chcą telewizji w smartfonie

Telekom sprzedaje to, co jego klient chce – mówi Wojciech Jabczyński z Orange, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 13.02.2017 14:45 Publikacja: 13.02.2017 13:53

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Jabczyński: Klienci chcą telewizji w smartfonie

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznał, że biznes telekomunikacyjny to nie tylko smartfony, rozmowy czy dostęp do internetu. - Można tę ofertę rozbudowywać – mówił Jabczyński. - Warto dosprzedawać klientom kolejne rzeczy jak: energia elektryczna, usługi finansowe, rozrywka, telewizja – dodał.

Zaznaczył, że atrakcyjny kontent telewizyjny, obok ceny, jest wyróżnikiem na który klienci najbardziej zwracają uwagę.

- Nie tylko „Rzeczpospolita” doszła do wniosku, że telewizja to jest przyszłość – tłumaczył. - My umożliwiamy to, żeby nasi klienci oglądali za pośrednictwem internetu. Zdecydowana większość z nas chciałaby mieć w smartfonie telewizję, albo przynajmniej możliwość odtwarzania plików wideo. Do tego wszystko zmierza – ocenił Jabczyński.

Podkreślił, że telekom sprzedaje to, co jego klient chce.

Zaznaczył jednak, że Orange nigdy nie będzie producentem rozrywkowych programów, czy twórcą całości filmów. - Skupiamy się na naszej podstawowej działalności. Natomiast dlaczego nie wykorzystać już ten kontent, który istnieje. Dlaczego nie dołożyć klientom dobry kontent telewizyjny? Jeśli chodzi o finanse współpracujemy z mBankiem. Dlaczego nie skorzystać z ich doświadczeń i naszej bazy klientów? - pytał Jabczyński.

Gość przyznał, że przyszłość i cała idea bycia smart, w domu (myślące odrobinę za nas pralki, lodówki) czy rozwiązania dla miasta (oświetlenie, system kierowania ruchem) nie jest odległa. - Jest wiele przykładów, gdzie miasta korzystają z takich możliwości. Jest to rozwiązanie przyszłości i to niedalekiej. Wiele już się dzieje – ocenił.

W domach karierę zaczynają robić urządzenia oparte na głosie.

- Wszystkie aplikacje, czy możliwości technologiczne, które są sprzężone z internetem, z naszym smartfonem to jest pole do zainteresowania dla telekomu. Dostarczamy klientowi możliwość, że jest w stanie to kontrolować. Sposobów wykorzystania tego będzie coraz więcej – podsumował Jabczyński.

Gość przyznał, że biznes telekomunikacyjny to nie tylko smartfony, rozmowy czy dostęp do internetu. - Można tę ofertę rozbudowywać – mówił Jabczyński. - Warto dosprzedawać klientom kolejne rzeczy jak: energia elektryczna, usługi finansowe, rozrywka, telewizja – dodał.

Zaznaczył, że atrakcyjny kontent telewizyjny, obok ceny, jest wyróżnikiem na który klienci najbardziej zwracają uwagę.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Kaucyjne kontrowersje. Ministerstwo uwierzyło na słowo przyznając licencję
Biznes
Rząd PiS obiecał miliardy na Izerę. Chiński partner może porzucić projekt
Biznes
Skarbówka ściągnęła z TVN wysoką karę KRRiT za reporaż o Karolu Wojtyle
Biznes
Sieci 5G w Polsce zrównały zasięg
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Biznes
System kaucyjny zbudują sprytni, a nie duzi, gracze