Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.11.2019 21:00 Publikacja: 19.11.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Ponad połowa firm przyznaje, że szukając pracowników, preferują kandydatów z dwu–pięcioletnim doświadczeniem, co w praktyce oznacza młode osoby z pokolenia tzw. milenialsów. Jedynie 12 proc. pracodawców nastawia się na rekrutację osób z co najmniej dziesięcioletnią praktyką zawodową – wynika z raportu „Pokolenie 50+ w pracy – prawda i stereotypy", który na zlecenie Bigram i Essilor Polonia zrealizowała firma badawcza Cube Research.
Czytaj także: Czy dojrzewamy do rynku pracownika 50+ i pracownika niepełnosprawnego?
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Im wyższe stanowisko, tym bardziej optymistyczna ocena koniunktury na rynku pracy. Najlepszej myśli są przedstaw...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Sztuczna inteligencja stała się standardowym narzędziem w pracy specjalistów od rozwoju oprogramowania. Regularn...
Najnowsze badanie planów przedsiębiorstw dowodzi, że chociaż budżety na przyszły rok zakładają podwyżki pensji,...
Prawie co drugi pracodawca uważa, że młodzi pracownicy z pokolenia Z są mniej zaangażowani w pracę niż inne gene...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wśród 29 badanych państw świata tylko Arabia Saudyjska miała w ubiegłym roku mniejszy udział kobiet wśród nowo p...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas