Reklama

McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Brytyjska sieć McDonald's postanowiła "poprawić" popularny deser McFlurry. Nie spotkało się to z dobrym przyjęciem u klientów.

Aktualizacja: 06.07.2018 15:33 Publikacja: 06.07.2018 11:27

McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Foto: Bloomberg

ula

Zamiast normalnego, dużego kubka lodowego deseru amerykańska sieć fast food postanowiła wypuścić "edycję specjalną" - deser ma mieć o połowę mniejszą wagę czyli 75 gram i kosztować zaledwie 59 pensów.

Mini McFlurry ma 150 kalorii zamiast 320, które były w dotychczasowym, pełnowymiarowym deserze.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama