Reklama
Rozwiń
Reklama

Alkoholowe nowości dla kobiet. Producenci odkrywają nowy rynek

Nowości pojawiające się na rynku wskazują na to, że branża alkoholowa zwróciła uwagę na kobiety.

Aktualizacja: 04.05.2018 06:52 Publikacja: 03.05.2018 21:28

Alkoholowe nowości dla kobiet. Producenci odkrywają nowy rynek

Foto: pexels.com

Półki atakuje oferta z obniżoną zawartością alkoholu, z dodatkami owocowymi, piwa z dodatkiem soków owocowych, wina aromatyzowane owocami, musujące i wreszcie wódki smakowe. I nowe opakowania, mniejsze, odkręcane butelki, trafiają się też kryształki dla ozdoby.

Nie przypadkiem najszybciej dziś rosnącymi trendami na rynku alkoholi są właśnie obniżona zawartość alkoholu oraz poszukiwanie innowacji, „miksologia", jak to w niemal naukowy sposób nazywa branża. Uwagę zwracają jeszcze opakowania – kolorowe, często z motywami roślinnymi i kwiatami. Zdarzają się już nawet kampanie reklamowe skierowane wprost do kobiet.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama