Trasa koncertowa Eda Sheerana w Japonii stała się wyjątkowa dzięki pamiątkowej sake, która trafiła do sprzedaży w centrach handlowych AEON. Sake ze stylizowanym wizerunkiem popularnego piosenkarza sprzedawana jest w dwóch wariantach – standardowej Junmai Ginjo o zawartości alkoholu na poziomie 15 procent i musującej o zawartości 10 procent alkoholu. 

Czytaj także:  Ed Sheeran zapłacił więcej podatków niż Amazon 

Producentem sake jest Konshi Brewing z Prefektury Hyogo. Firma reklamuje swój wyrób jako sporządzany z najlepszych i najczystszych składników. Obie odmiany mają nawiązywać swoim smakiem do twórczości Eda Sheerana – zwykła sake ma nawiązywać do „You Need Me, I Don’t Need You” z albumu + i charakteryzuje się łagodnym, ale lekko ostrym smakiem z pikantnym odcieniem. Musująca wersja nawiązywać ma z kolei piosenki „Shape of You” i mieć lżejszy smak.

Butelki obu rodzajów sake firmowanych nazwiskiem piosenkarza nawiązują kolorystycznie do okładek jego albumów. Mocniejsza Junmai Ginjo kolorem przypomina płytę +. Słabsza musująca sake ma butelkę nawiązującą kolorystycznie do albumu ÷. Na obu butelkach pojawiają się też kocie łapy, co do których firma Konshi Brewing deklaruje, że są to łapy kota Eda Sheerana. Sake pojawia się zaś przy okazji trasy koncertowej Divide World Tour 2019 i wyprodukowana została w ilości zaledwie 3 tysięcy butelek każdego rodzaju. Cena sake za butelkę o pojemności 720 ml wyznaczona została na 2 tys. jenów (około 70 zł), czyli, jak twierdzi serwis Japan Today, lekko powyżej ceny zwykłej sake.