Reklama
Rozwiń
Reklama

Mayochup debiutuje na amerykańskim rynku

Miks majonezu i ketchupu trafił już do amerykańskich sklepów. Niestety, nie wiadomo czy trafi do Polski.

Aktualizacja: 26.09.2018 20:58 Publikacja: 26.09.2018 13:15

Heinz łączy ketchup z majonezem

Heinz łączy ketchup z majonezem

Foto: Adobe Stock

Mayochup to nic innego, jak mieszanka ketchupu i majonezu. Takie połączenie jest świetnie znane wszystkim miłośnikom hot-dogów (szczególnie tych ze stacji benzynowych), czy niektórym smakoszom frytek. Koncern Heinz, znany przede wszystkim z ketchupów, wprowadził go początkowo na niektórych rynkach Azji, ale od razu też pytał mieszkańców USA, czy też by chcieli. Sonda online przyniosła odpowiedź twierdzącą, a Heinz zadeklarował, że premiera nowego produktu odbędzie się w trzech miejscach, z których pochodziło najwięcej głosujących, czyli w Brooklynie, Chicago i Culvert City (Kalifornia).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama