Pod hasłem „I am 100% recycable. Thanks for recycling that coke” Coca-Cola startuje z kampanią, która m zachęcać konsumentów do prawidłowego zachowania z pustymi opakowaniami po coli. Kampania startuje przed tzw. Tygodniem Recyklingu (24-30 września). Jej elementem jest zabawny spot „Across the tracks”, który pojawi się 15 września w brytyjskich stacjach TV ITV, Channel4, Channel5 i Sky TV.

W półminutowym spocie możemy zobaczyć młodą kobietę, której uciekł pociąg i w oczekiwaniu na następny widzi, jak młody mężczyzna po drugiej stronie torów pije colę z automatu. Następnie mężczyzna szybko kupuje kolejny napój, przedziera się już przez tłum w pociągu, by przez okno, ponad torami butelka trafiła do kobiety. Tą samą droga wraca do niego pusta, a on wyrzuca ją do kosza czytając sms o treści „dziękuję za recykling butelki”. Kosz oznaczony jest, oczywiście, symbolem oznaczającym, że należy do niego wrzucać rzeczy nadające się do ponownego przetworzenia.

W dalszej części kampanii, w której konsumenci zachęcani są też do dzielenia się w mediach społecznościowych zdjęciami wyrzucanych butelek pod hasztagiem #CokeDunks, pojawią się ambasadorzy marki np. Nile Wilson czy Tom Connor. Jej zwieńczeniem ma być wydarzenie w Londynie.

Coca-Cola promuje tym samym zrównoważony rozwój. Przy okazji informuje, że jej opakowania już teraz w 100 proc. nadają się do ponownego przetwarzania i zawierają 25 proc. plastiku pochodzącego z recyklingu. Koncern chce, by do 2020 połowa opakowań pochodziła z przetwarzania.