Niebo w gębie i Bóg wie co. Czyli jak robić biznes po chrześcijańsku

Młodzi ludzie wiarę w Boga okazują ciastkiem w chrześcijańskiej kawiarni i koszulką z biblijnym cytatem. Towarzyszy im dobra nowina, dobra kawa i często dobra książka.

Publikacja: 11.10.2019 10:00

Bracia i siostry muszą się wspierać, więc chrześcijańska odzież zwykle dostępna jest w chrześcijańsk

Bracia i siostry muszą się wspierać, więc chrześcijańska odzież zwykle dostępna jest w chrześcijańskich kawiarniach

Foto: Reporter, Piotr Smoliński

Serce Warszawy: ulica Marszałkowska i ciąg MDM. Pod monumentalną kolumnadą skromny szyld „Docelowo", który w literze „o" ma mały krzyż wyglądający jak celownik. Rzeczywiście trafić trudno – najpierw przez bramę do klatki, tam strzałka i napis „Coraz bliżej celu"; potem schodami z wiszącymi wzdłuż nich plakatami filmowymi „Ludzie Boga" i „Wielka cisza". Oto drugie piętro i jesteśmy na miejscu, bo wyżej już tylko agencja towarzyska z niebieskim neonem „Open 24h" dla praktykujących inaczej. Docelowo nie śmie konkurować – pracuje w godzinach 12–20.

Pozostało 97% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Irena Lasota: Byle tak dalej
Plus Minus
Łobuzerski feminizm
Plus Minus
Żadnych czułych gestów
Plus Minus
Jaka była Polska przed wejściem do Unii?
Plus Minus
Latos: Mogliśmy rządzić dłużej niż dwie kadencje? Najwyraźniej coś zepsuliśmy